מארב - אמנות . תרבות . מדיה
אודותינוצרו קשר
שלח
פרט מתוך עבודה של מיכאל דרוקס

פרט מתוך עבודה של מיכאל דרוקס "Druksland"

--

איכס! מג"בניק

רונן אידלמן 2005-06-06 12:02:57   הקטנת הטקסט בכתבההגדלת הטקסט בכתבה

גיבורי התרבות שלנו הם פורצי הגבולות. האמיצים שהולכים אל מעבר לקווי האויב. אנשי הקומנדו, הצנחנים והסיירת, שמגיעים בתחכום ובעורמה ליעד שמעבר לגבול, עושים מה שאנשי סוד עושים, וכוחותינו שבו לבסיסם בשלום. בשומרי הגבול אנו נוטים דווקא לזלזל. אני לא מכיר סרט אקשן שהגיבור בו הוא שומר גבול. אנחנו פשוט לא אוהבים את העבודה המלוכלכת הזאת, הבלתי הירואית. אנחנו משאירים אותה לדרוזי, לרוסי, לבוכרי, לאתיופי, לבדואי (ועכשיו גם לנשים). שהם יעשו מה שצריכה הדמוקרטיה הנאורה לעשות כדי לשמור על עצמה. המג"בניקים המגעילים האלה, המבוזים והאלימים, שמתעללים בערבים ועושים לנו בושות במחסומים עושים את העבודה, אבל הם לא באמת משלנו. הם לא כמו בחורינו הטובים, שעוברים את הגבול בלי להתלכלך, ונשארים נקיים כשהם מבצעים "סיכול ממוקד". שמבצעים פקודות של רצח, אבל מרגישים רק מכה קלה בבטן המטוס.

אל תכתבו להם שירים, ואל תעשו להם ספיישלים בטלוויזיה. אנחנו לא רוצים לדעת על מי שמעכב חולים במחסומים ומפזר בגז וביריות הפגנות לא אלימות. ספרו לנו רק על המבצעים מעוררי השתאות מעבר לקווי האויב, על אויבים אכזרים עם דם על הידיים, על סוסים טרויאניים, על מיטב הנוער. אל תספרו על העבדים בחברות האבטחה, על הבדואים ששומרים על גדר ההפרדה בזמן שהורסים את ביתם בכפר הלא מוכר, על האוקראיני המוזר שיושב בבודקה בכניסה לאוניברסיטה כבר 14 שעות - ובבקשה תעשו כבר משהו עם המג"בניקים האלה. הם באמת עושים לנו בושות.

גם מבקרים, אוצרים וכתבי עת אוהבים את פורצי הגבולות, את אנשי הקומנדו של התרבות. אנחנו אוהבים למצוא, לחשוף ולהציג אותם לראווה כמו מגלי ארצות קולוניאליסטים שחוזרים הביתה עמוסי שנהב ואבנים יקרות. ובכל זאת חשוב לבדוק גם מי הם שוטרי משמר הגבול של שדות האמנות, התרבות, השפיות והמניות. מה הם חושבים, מה מניע אותם, באילו אידיאולוגיות הם מחזיקים ועל אילו גבולות הם שומרים. חשוב לשאול מה הקשר שבין שמירת גבול לשמרנות, וחשוב גם לברר מה יחסנו לכל העניין. האם אנו בזים גם למשמר הגבול של התרבות? האם אנחנו, שאוהבים להלל את האמנים האוואנגרדים, שוברי החוקים והמוסכמות, עוד מודים בסתר לבנו לשמרנים, לשומרי הגבולות, למחזיקי המוסדות ומקיימי המסורת?

אמנים שעברו את הגבול מובלים למעצר על ידי שומרי הגבולות. (מתוך העיתון היומי הפלסטיני - אל קודס)

גרסת הדפסה גרסת הדפסה
תגובות גולשים
הוספת תגובה
1
שיר מג"ב
אופק

הג'יפ דוהר נוסע הלאה במרחב
על המשמר צופה לוחם במארב
בקו התפר בצפון בדרום ובשטחים
נושא הדגל לבטחון הפנים

באירועי ספטמבר ובמערה
בקו ראשון עומד מוכן ללא מורא
על חומותייך עיר דוד שומר אני
אם אשכחך תשכח ימיני

פזמון:
משמר הגבול זה החיל שלי
משמר הגבול זה הבית שלי
משמר הגבול לוחמים לוחמות
בין הכומתות הירוקות

כשיעלה האור וכשתשקע חמה
האצבע על הדופק ער לכל צרה
להיתקלות עם מחבלים
ומול זורקי האבנים
עומדים טובי הלוחמים

בשמאל ימין אל המסדר הם נכנסים
עומד בדום ומצדיע לירוקי מדים
כי לוחמייך במג"ב
אותך שומרים בכל מצב
ארצי שלי מולדת אב

פורסם ב-22:41 ,23/06/2005
2
ואולי יש כל מיני שומרי גבול...
רווית

אידלמן מתאר את שומרי הגבול כעבדים של פורצי הגבול, ויש בכך צדק. למעשה, פריצת הגבול היא כשלעצמה סוג של שמרנות כוחנית, ומישהו צריך לעשות בשבילה את העבודה השחורה - שהרי באין גבול לא תתכן פריצה שלו. אנחנו כבר מזמן לא במקום שבו פריצת הגבול הנאיבית היא אפשרית. עם זאת, לא ניתן להפטר מן החדש, משום שהוא סוג של דיאלקטיקה. כל אמנות רוצה בהכרח לעבור את הגבול - אפילו את גבול של השיא הקודם בשמירה על הגבול. האם יש שומרי גבול שהם אינם משרתים של פורצי הגבול? האם פריצת הגבול אינה סוג של שמירת גבול, שהרי באמנות הגבול הוא לעולם זה שצריך לפרוץ? ואולי האמנות לא צריכה בכלל לפרוץ גבול או לשמור עליו, אלא פשוט להצביע עליו? נראה לי שזה מה שמנסים לעשות פה. נאה, נאה...

פורסם ב-13:08 ,05/07/2005
3
שטויות
אור

כל אחד שמתגייס ליחידה קרבית ראוי להערכה מצד כל אדם במדינה כיוון שהוא מסכן את עצמו בדיוק כמו כל חייל דיברת על סרטים טוב אז צר לי לאכזב אותך שפה זה לא סרט זאת מציאות ומג"ב זאת יחידה לוחמת ששומרת עליך ועליי ואין כל סיבה לזלזל בה הם לוחמים ודיברת על הסיירות לסיירות לא כל אחד יכול להתקבל ואל תשכח שהחייל לא בוחר לאן להתגייס אלא בוחרים בשבילו אז תפסיק להכליל מה שבאמת מגעיל זה הסטיגמות שאנשים שמדברים מבחוץ ומקשיבים רק לתקשורת שעורבת לכל דבר קטן שנראה לא בסדר שחייל עושה אך אני מבטיח לך שהתקשורת משמיטים חלק אני חוזר ואומר אין שום סיבה לזלזל במג"ב ועד שטוב שכתבת שמשאירים את העבודה לבנות ולרוסים וכו' מה הגזענות הזו אני מכיר מספיק אנשים במג"ב שהם יותר אינטיליגנטים ויותר מבינים עניין ממך שאתה מדבר מבחוץ אתה לא מכיר את העבודה שלהם מבפנים ועוד דבר למג"ב אין סיירות(שאלה רטורית) יש להם את הי"מס(יחידת מסתערבים) ואת הי"מג(יחידה ללוחמה בפשיעה קשה) ואת הימ"מ האגדי של ישראל ותאמין לי שימ"מ זאת יחידה יותר טובה מכל הסיירות בישראל והיא שייכת למג"ב לסיכום תחשוב פעמיים לפני שאתה מדבר שטויות ומביע זלזול בלוחמים שמסכנים את עצמם בשבילך להגן עליך מבלי לחשוב מה הדעה שלך עליהם ואני בטוח גם שלא מעניין אותם הם עושים את התפקיד שלהם והם מבצעים אותו בגבורה כמו כל לוחם בצה"ל ולכן כל לוחם באשר הוא ראוי להערכה באותה מידה בין אם הוא בשייטת ובין אם הוא בגולני או מג"ב או בכל יחידה לוחמת בצה"ל

אי-מייל פורסם ב-14:22 ,06/07/2005
4
תתבייש עוכר ישראל
חוסיין פארס המלך

תמשיך לתמוך בשמאל אתה מסכן ועיוור או אולי אתה בעצם ערבי אם אתה מדבר ככה שישרף לך התחת וואחאד אל ימציץ

פורסם ב-23:26 ,13/07/2005
5
משמר הגבול-העיינים של המדינה!
מג"בניק בנשמה

אתה אפס מאופס שכנראה חטף מכות ממג"בניקים בגלל זה אתה מדבר ככה.תתבייש לך שומרים על התחת השמאלני שלך ואתה מעז לדבר ככה? מי אתה בכלל,בוא תראה איזה עבודת קודש אנחנו עושים.אפס מאופס זה מה שאתה!!!!!!

פורסם ב-21:07 ,27/07/2005
6
משמר הגבול-העיינים של המדינה!
מג"בניק בנשמה

אתה אפס מאופס שכנראה חטף מכות ממג"בניקים בגלל זה אתה מדבר ככה.תתבייש לך שומרים על התחת השמאלני שלך ואתה מעז לדבר ככה? מי אתה בכלל,בוא תראה איזה עבודת קודש אנחנו עושים.אפס מאופס זה מה שאתה!!!!!!

פורסם ב-21:07 ,27/07/2005
7
מגבני"ק אדיוט זה כתוב בציניות
פשוט שריונר

אני מקווה בשביל אזרחי ישראל שלא כולם במג"ב מטומטמים כמוך. הכותב דווקה כתב בעדכם באהדה גדולה. אבל כנראה שזה גדול אליך להבין את זה.

פורסם ב-22:11 ,27/07/2005
8
התגובות מדגימות את הבעיתיות
אביטל

שיח חרשים,האחד לא קרא את המאמר השני לא הפנים אותו. איזה יאוש.

פורסם ב-02:36 ,02/08/2005
9
כול לוחם לוחמת שווים.!!!
סלעית

אני רוצה להצטרף לדעתוה של אור כול לוחם באשר הוא וזה לא כול כך משנה אים הוא שלושעשרון או חבלה מוצנחת ברגע שהוא מסכן את חיו למען המדינה וביטחונה הוא ראוי לא רק להערכה אלא גם להערצה מלא מכול יושבי מדינה זו!!! ובאשר למג"ב אנו רואים את תגובות האנשים ברחוב כאשר מגבני"קית עוברים על ידם הם מסתכלים עליהם בכבוד הערכה והערצה... אל נשכח כי גם בנינו הטובים לוחמי הסיירות המובחרות לא תמיד מראים התנהגות למופת במחסומים!! אני חושבת שלוחמי מג"ב הוכיחו את עצמם כבאמת לוחמים מוצלחים וטובים בשעת ההיתנתקות מחבל עזה!! עוד מילה חמה לאנשי הסיירות המיוחדות של מג"ב כול הכבוד!!! בלעדייכם כולנו עכשיו היינו או מתים או עבדים!!! מג"ב-בעוז בכוח ובגאווה!!!!!!!

פורסם ב-15:06 ,05/09/2005
10
עצוב לשמוע שככה אתה חושב
סהר

תראה אומנם יש סטיגמה למגב שהם אוהבים להרביץ ,אבל רואים אתזה רק בגלל שמגב זה חיל נורא קטן עם היית שם לב גם לצהל לא חסר תלונות מכיוון שצהל הרבה יותר גדול ממגב אז פחות רואים אתזה
האלימות קוראת פעם אצל גולנציק או אצל גבעתי אצל כולם
פשוט מגב זה חיל קטן אז ישר רואים אתזה.
עכשיו לגבי מגב תן לי להסביר לך משהו, משהו שאני ראיתי בעיניים שלי.
לא מזמן קיבלנו הודעה שיש היתפרעות לפלוגה של צנחנים ניראה לי 101 אני לא בטוח בכל מקרה היה להם במחסום הפס"ד הפרעות סדר הרבה פלסטינים עשו בלגן במחסום ופלוגה שלמה של צנחנים לא היצלחה להישתלט עליהם. אז הפלוגה קראה למגב שיגעו יעזרו ברגע שהפלסטינים ראו את גיפ המגב מגיע הם כבר לבד היסדתרו בלי שהיינו צריכים לצאת מהרכב. אני יודע שאתה עכשיו תגיד "אה הנה זה בגלל האלימות שלכם בגלל זה הם מפחדים"
שוב אני לא אומר שלא אבל ברגע שיש פחד יש גם משמעת וזה טובץ
אתה צריך להיתבייש בעצמך שאתה אומר דברים כאלה מגב, אגב אני הייתי בצהל שנה ועברתי למגב הייתי בחידה שם ומשם עברתי למגב אני כלכך מעריך את מגב יש כלכך הרבה פלוסים שעדיף מצהל, אך יש גם מינוסים בכל מקרה אני מקווה שזה קצת שינה את הדעה שלך.
ואל תשכח שאלו לא רק דרוזים ורוסים מכל מי שאמרת שם אל תשכח שיש גם ישראלים שהם שווים בידיוק כמו כולם ומעריכים אחד את השני בידיוק באותה מידה.
אז שוב עצוב לי לשמוע על אנשים שחושבי ככה
בטח אתה אדם מתוסכל או שבאמת כמה שזה נישמע רע באמת קיבלת מכות מאיזה מגבניק :)
יכול להיות קורה לא נורא :)

פורסם ב-19:50 ,01/10/2005
11
fff
fff

fffff

אי-מייל פורסם ב-14:39 ,25/10/2005
12
אנשים חסרי הערכה
דביר מראד

עצם העובדה בסגנון דיבור שלכם אינכם יודעים באמת מה העבודה של מג"ב, וחבל שבגלל אנשים מטונפים כמוכם המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית .....
מי שעושה בושות זה אתם ולא "המג"בניקים" .
עצם העובדה שאנחנו בסיורים על קו התפר 24 שעות 7 ימים בשבוע ונותנים לכם לישון בשקט זה לא מפריע לכם ..
עלובי נפש !!

אי-מייל פורסם ב-17:19 ,08/11/2005
13
אתם לא יודעים כלום..
מג"ב בלב ונשמה

פשוט מגעיל מה שאתם חושבים עלינו.. אתם לא יודעים באמת איזה עבודה אנחנו עושים..ולאיזה קשיים אנחנו עומדים יום יום.. והגזענות שלכם פשוט מגעילה.."רוסי אטיופי וכו'".. מזה צריך להיות אתם פשוט בושה של ארץ ישראל.. " איכס!

אי-מייל פורסם ב-17:49 ,11/11/2005
14
הלו, 12 ו-13, תקראו עוד פעם. הבנתם הפוך
אלמוני

פורסם ב-18:13 ,21/11/2005
15
חבל
ימ"ס איו"ש לדורותיהם

חבל שאתם השמאלנים שונאים מגבניקים על היותם מגגבניקים מעניין אם אתם שונאים באותה מידה גם את הימ"מ והמיסתערבים של מג"ב שעושים עבודתם נאמנה ולא יורדים ברמתם משום יחידת עילית מטכלי"ת אחרת וחבל שאנשים כמוך מאמינים לעיתונים יותר ממה שהם רואים בעבודה היום יומית בשטח. ולמגבניקים חבל על העצבים שלכם זה תמיד היה ותמיד יהיה הדיבור והתגובות שלכם רק מגבירים את התגובות מהשוג שלו עליכם כבוד ותהילה

פורסם ב-20:03 ,23/11/2005
16
פלוגה ג הר הבית
414

כול השמואלנים בני זונות היו צריכים להרוג אותכם המחבלים חבל שאני תוחן בשבילכם

אי-מייל פורסם ב-19:08 ,27/11/2005
17
לכל אותם חברים שחושבים שציניות כתובה כאן
צח

אז אני קראתי חזור וקרוא ולא מצאתי ציניות למעט זו המופנת לאמנים והיוצרים המגבניקים כן מצויירים ומתוארים כ "איכס" וזו בעצם הכותרת כך שלא ניתן להבין הפוך חברים יקרים יש כאן גוזמא שבאה לחפות על חוסר היכולת שלנו לפעול במרחב השמי ולתת מענה לחולי החברה שמסביבנו ובכלל לכן יש לקחת את דבריו של אידלמן כפשט ולא כדרש בנוגע למגבניקים
וחבל שהלז בוחר להתבטא אולי קרוב מאוד אם לא דומה למגבניקים במחסומים ואם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר?

פורסם ב-18:28 ,30/11/2005
18
***
גדיר

f.b.i והמג''ב אותו עבודה כל הכבוד לשניהם

אי-מייל פורסם ב-12:44 ,09/12/2005
19
יא חתיכת זבל מלוכלך שאלוהים יקח אותך (ל"
אלמוני

פורסם ב-14:48 ,09/12/2005
20
בושה!!!
אלמוני

מול עופרת לוהטת אנחנו השכפ''צ
ומחסום ששומר על העיר כחומה
כאן לילות שם ימים כאן ימים שם לילות
כאן אנחנו עומדים עד ליום חומה

שם אנחנו עומדים זה הזמן שעובר
והצל מאיים מן הלילה ממול
כך חלפו סכנות וחולף גם יובל
ואנחנו תמיד על משמר הגבול

אנחנו בשבילכם תמיד משמר הגבול
והעבר זוכר וכל יום חדש יעיד
איך שאנחנו בשבילכם משמר הגבול תמיד

מול מטר האבנים מול כוונת האש
ואבק ועשן עולה בדרכים
מה נוכל לברך מה ניתן לבקש
שמחר יעלו מעפר רק פרחים

כבר היו לפנינו ואנו נמשיך
על אותן העקבות שכל בוקר נזכור
ונמשיך בדרכים גם אם רגע יחשיך
ונמשיך כך ללכת בדרך לאור

אי-מייל פורסם ב-17:36 ,11/12/2005
21
איש קטן ועלוב
"הכומתות הירוקות"

זרע עמלק אתה ישמעאלי קטן ורקוב סרטן באצבעות שלא תוכל לכתוב שטויות כאלה .

פורסם ב-23:16 ,11/12/2005
22
אבל כלל אין גבול
הראל סקעת

לא למדינה (טזה כבר 40 שנה ככה) ולא לשום דבר אחר בתרבות הזו שלנו. אז על מה בדיוק ההראל מויאלים שומרים?

אי-מייל פורסם ב-18:27 ,13/12/2005
23
שמירת הסדר הקיים
נדב

אכן שמירת הסדר הקיים הוא שורש כל הרע בחברה הישראלית. הוא לדוגמא הסיבה לפופולריות של שרון המושחת. אני מדבר גם על ארגוני השמאל שהסדר הקיים מאפשר להם להיות אוטופיסטים, וגם לימין הפוליטי שהסדר הקיים מאפשר לו מדיניות מהיד לפה, ושניהם מתאפשר קיום לא אינטלקטואלי בעליל. ואני כותב את זה בתור ימני.

פורסם ב-08:39 ,31/12/2005
24
ותודה להראל מויאל
גינת

אני תמהה אם אלמלא הראל מויאל היה נכתה המאמר הנ"ל.
although שהוא מקסים וצודק (באמת), אני תוהה- האם אתה, רונןאידלמן היקר, היית מעלה על מוחך עתור האונות המפותחות את ענייין לוחמי המג"ב (ולוחמות)באשר הם/ן???
although ש..לי, באופן אישי אין אינטרס לצודד בהם ואף קורטוב של השמצות אמור לשהות בלשוני כלפיהם, שכן הם היוו לי מקור של אימה וחשש לחיי בזמן שירותי הצבאי.
אבל- אין ספק שהם עושים עבודה מצויינת.
רק, אם תואיל, מר אידלמן לענות לי על השאלה הנשאלת ממקודם אם טרם הסתבכה לשונך בשלי (מילולית כמובן).. בברכה.

אי-מייל פורסם ב-21:52 ,05/01/2006
25
אני לא מבין
טייס בקבע

אני מפציץ מהמרומים ומחרבן עליכם כל החיילים,אז על הוויכוח ועל מה היהירות שאני בעצם יורק על כולם.
אז בואו נרגע ונשתה קצת עארק ומחאיה מתוקה, כי הרי כולנו באנו מערב ואין לנו בעיה עם שכינינו.
לחיים

פורסם ב-15:04 ,07/01/2006
26
חתול בה"ד
נטלי

אתה חתיכת חרא אולי תאבד אח שלחם במשמר הגבול ואז תדבר ככה יחתיכת בן של זונה

פורסם ב-19:11 ,14/01/2006
27
נטלי
ג"ב חברון מאז ולתמיד

איך אתה לא מתבייש לדבר ככה בושה זה מה שאתה אולי תבוא בתלונות לצהל שלא עושים כלום אבל אלנו למגבניקים ???????????????? רואים שאתה חתיכת חרא קטן ועלוב שלא מבין כלום

פורסם ב-19:14 ,14/01/2006
28
הבדלי חוק
אורן

נכון שאולי ציבור לוחמי מג"ב מופלה לעומת זרועות לחימה אחרות בצה"ל, ואולי משום שנוח "להדביק" להם את כל הסטיגמות האלימות והאסוציאציות השליליות, אבל אין קשר לזה שהבדואי ששומר על הגדר צריך להיות מוטרד מכך שהורסים לו את הבית הלא-חוקי.
חוק הוא חוק, וכדאי שתכבדו זאת, והריסת הבית היא לא יריקה בפניו, אלא טיפה בים של מלחמה כמעט אבודה...

אנחנו חייבים את חיינו לשוטרים הנפלאים האלה, וההערכה הזו שמורה בליבו של כל אזרח.

אי-מייל פורסם ב-15:35 ,15/01/2006
29
יחתיכת אוכל בתחת
אלמוני

לך תמצוץ זין ערבי

פורסם ב-05:16 ,20/01/2006
30
מה שבאמת מטריד בתגובות של המקללים
אלמוני

הוא זה שהם פשוט לא מצליחים בשום פנים ואופן להבדיל בין אירוניה לבין רצינות. לא יודע אם זה אומר משהו על האינטליגנציה שלהם (כי באמת צריך להיות מטומטם בשביל לא להבין שאידלמן צוחק על ההערצה לסיירות מול הזלזול במג"ב) או על המציאות (כי באמת כבר קשה להבין מתי מתכוונים ברצינות כשאומרים דברים בכנסת או בחדשות ומתי לא), אבל זה בטח אומר משהו ממש רע על הדמוקרטיה כאן - ועל האנשים שיש להם זכות להצביע (וזכות להיבחר), אבל אפילו לא עשרים גרם של שכל ישר.

פורסם ב-09:49 ,20/01/2006
31
הבדויים
מודי מביר אלמכסור

מגב נקיים הבדוים אכיך גדולים ואכיך שולתיים

אי-מייל פורסם ב-00:13 ,28/01/2006
32
מגב בלב ובנשמה
רומן

אני משרת במגב ויזדיינו כל אלה שלא סובלים את מגב

פורסם ב-16:00 ,28/01/2006
33
מגב זה מגב
מגבניק

רק חבל שלא כולם היו שם ועשו את מה שאני עשיתי אז היו מבינים מה קורה .
אולי כשהחבר הכי טוב שלך ימות לך בידים ויבקש שתגיד לאימו שלו שהוא אוהב אותה אולי אז תבינו מה זה מגב

פורסם ב-16:03 ,28/01/2006
34
10 אתה תותח יזדיינו כל השמאלנים המניאק
מגבניק

פורסם ב-16:10 ,28/01/2006
35
זיון שכל
סתם מישהו

מס 2 כל הזיון שכל שלך וואלה לא הבנתי כלום
בקיצור מי שלא מכבד את מגב אז שילך להיזדיין

פורסם ב-16:26 ,28/01/2006
36
תתביישו לכם. לא מעריכים בשיט במדינה הזאת
אבירן המגבניק

יא מסריחים. מדינה מגעילה. פשוט בושה שאני מגבניק טוחן תנשמה שלי בג'יפ מסריח כמו קופסת טונה ו-8 שעות מסייר בכפרים ערביים ונותן שערבים יכבדו את דגל ישראל, אז אני נכנס לפה ורואה כתבה מחורבנת! פי על המדינה אם הייתי יודע ככה הייתי הולך להיות משק מכולות! איך מזלזלים יאללה... אז תנו לדרוזי, לבדואי, לצ'רקסי לרוסי ולישראלי לעשות את העבודה המלוכלכת. יש גם אנשים טובים אתם יודעים. כמו רומן דדון יוסי עידן שעיו שלומי שלם ועוד. אז בקיצור צה"ל הם כוסיות מה לעשות. אין כמו מג"ב ותזדיינו כולכם. חארות. יאללה ביי

אי-מייל פורסם ב-16:31 ,28/01/2006
37
בקשר ל36
בקשר ל36

בקשר ל36, גם סמוכה עמית ענגל סלם נרקו ומוהנד איברהים. מילה!!!

פורסם ב-21:12 ,28/01/2006
38
קל להעביר ביקורת
י. לוי

יש מגבניקים מכל הסוגים ואני לא יכול לכלול את כל הצה"ליסטים בדבר.
ברור שלאדון ביקורת יש דבר נגד משמר הגבול לא ברור לי אם דברי הכותב נובעים מגיזענות ולא מעניין אותי אולי אפילו מג"בניק בנשמה (6) צדק. בכל מקרה פרץ אוהב אותך ולא מעוניין להסביר ולספר מיזה רומן ומה התפקיד שלי בחייל או מי אתה ואיזה איכויות יש פה... שלי דדון תהיה בקשר! אל תייחסו לזונות

פורסם ב-21:19 ,28/01/2006
39
לוחמת מג"ב
ד

אני לוחמת מג"ב ג-א-ה שפותחת את התחת סליחה על הביטוי במקום להיות צהליסטית מסריחה אני גאה בחייל שלי ובמדים שאני לובשת ולא מצטערת לרגע על הגיוס לחייל מג"ב זה הבית זה המשפחה שלי אנשים חמים

פורסם ב-18:08 ,17/02/2006
40
אינני מבינה מהיכן אתה מייצר כמות אדירה
א.לוין

כל כך של שטויות שאין להן בסיס כלל ועיקר

חיילי צהל ראויים כולם להערכה וכבוד על שירות המדינה ושמירה על גבולות ישראל
חיילי צהל עסוקים ימים כלילות באימונים ולמידה וחינוך ....הדברים שכתבת בגין אנשים שלוקים בחוסר חינוך אינם ראויים להכתב על חיילי צהל אלא על סרבני גיוס שאינם מעוניינים לתרום את חלקם למדינה אלא לקבל ממנה בלבד
ועל כך כל מה שנותר לאמר
בושה

פורסם ב-20:43 ,17/02/2006
41
אידלמן אתה אידיוט
גרשון

אידלמן, אתה בטח לא שירתת את המדינה אפילו דקה אחת. בקשר לזה אני מניח שאתה גם הומוסקסואל ובעגת הרחוב חתיכת אוכל בתחת. אתה גם משתמש, כך שמרוב הסמים שאתה צורך אתה כותב שטויות.

פורסם ב-20:55 ,18/02/2006
42
שאלה חשובה ביותר
אלמוני

דבר ראשון ממש מעניין אותי אם כל אנשי המגב שהגיבו למאמרון הם באמת אנשים אמיתיים או מחשבות אותנטיות? זה בהחלט מפתיע
איך הם הגיעו לקרוא את זה?
בכל אופן אתה מעלה כאן את שאלת השאלות
צריך לחשוב על זה

פורסם ב-17:24 ,19/02/2006
43
אני לא מבין מה הטעם?
חתול רחוב

נראה שהכותב מעוניין לפתח שיח רק שאני שואל היכן שיח זה מתרחש? למה הקוראים כן סתומים?
מוזר מאוד מאוד.
רק רציתי לומר שחשבתי על זה קצת ומגבניק חשוב לא פחות מפורץ הגבולות אחרת כל אחד יכול לפרוץ את הגבול גם כי אולי הגבול לא מוגדר וגם כי המגבניק הפך לסתם אידיוט שאין לא גבולות אלא סתם מרחב ריאקציונרי עמום סתום שמכה כל מה אמרו לו להכות
מי שאמר לו להכות איננו הממסד השמרני
כשחושבים על זה אין כאן שמרנות אמיתית או מספיק עמוקה(בעבר) כדי להקרא שמרנות
בקיצור אני מסכים לגמרי עם השאלה רק שגם חובה לתת תשובה שנשיג רק עי שיח כלשהו עם ורק עם מי שלפחות מצליח להבין את השאלה
כל האחרים יחזרו אחרי מיטב המתדיינים

פורסם ב-00:28 ,20/02/2006
44
משמר הגבוללל זה החיל שליייייייייייייייי
מגבניקית לעתידד

בואנה י'חתיכתת מסכניםםםםםםםם משמר הגבולל נותניםם את הנשמה בשבילכםם בשטחים ואתםם ככה מלכלכלים?? י'חתיכותתת סחלותתתת רקוביםם יש לכם הרבה מה לללמודדד ממג'ב

משמרר הגבולל----->כבוד!!!!

פורסם ב-16:46 ,20/02/2006
45
כל המגבניקים
חתול

איך כל המגבניקים הגיעו לאתר הזה בכלל? מה, הם כתבו מג"ב בגוגל??
תפסיקו לקלל ולהדגים את המאמר אחד לאחד.

פורסם ב-19:54 ,01/03/2006
46
שמאלנים מגעילים
עדנה

פשוט נמאסתם.
"יפי נפש שכמותכם"

פורסם ב-21:32 ,08/03/2006
47
מג"בניק לנצח
ג'ימי שווי

מי אתה בכלל יא חתיכת אפס שתדבר על מג"ב?? הם הלוחמים מספר 1 מאז ולתמיד,לא היו ולא יהיו לוחמים כמוהם,אני השתחררתי ממג"ב לפני 3 חודש ועדיין קשור אליהם ואני ימשיך להיות כי כולם אחים שלי ואני דרוזי ישראלי גאה ששירתתי במג"ב.יישרו כוח אחים שלי.

פורסם ב-21:03 ,09/03/2006
48
מג"בניק לנצח
אלמוני

משמר הגבול זה חוד החנית,משמר הגבול הגאווה של המדינה..אני אוהב אותכם,תשמרו על עצמכם לוחמים ולוחמות..אלוהים ישמור אותכם מכל פגע גיבורים שלי.

פורסם ב-21:07 ,09/03/2006
49
חוצפה!!!
לוחמת גבול

איזה חוצפה יש לאנשים פשוט כפוי טובה!!!

פורסם ב-16:07 ,16/04/2006
50
בוז לעוכרי ישראל ונוקיעם מאיתנו
גיא

אתם אותו זן שדוגל לא להכליל את הכלל בסטיגמה מסויימת אך למעשה שאני קורא את הכתבה אני מבין שיש "אחד בפה ואחד בלב" תתבייש לך עוכר ישראל אני מקווה שלא רבו אנשים כמוך במדינתנו
נ.ב - אני אישית נפצעתי שסיכלתי פיגוע

פורסם ב-20:47 ,18/04/2006
51
יטע
אלמוני

מי הבן זונה שכתב את זה אנחנו רק עושים את העבודה שלנו מג"ב כבוד

פורסם ב-14:57 ,02/05/2006
52
חברה להרגע. תקראו שוב ועד הסוף. ( מעניין
קורא

בד"כ את הכותרת מוסיף העורך ולא הכותב (מעניין במקרה הזה, מי החליט על הכותרת )

פורסם ב-22:53 ,06/05/2006
53
משמח לראות שהקוראים פה הם חברה ממג"ב ולא
אומן

רק שמאלנים ואומנים . אחלה. והתגובות מראות כי אנשי מג"ב סובלים מתחושה של דמוי נמוך שכן, הכותרת בלבד גרמה לחוסר פתיחות בקריאה ולהתגוננות התקפית ( אולי משהו שקשור לתורת הקרב הנלמדת... . תודה לכם על העבודה הקשה שאתם עושים! אם אפשר עצה קטנה: כדאי לקרוא /להקשיב ומעט סבלנות לפני שחורצים
תגובה...

פורסם ב-23:05 ,06/05/2006
54
מי שלא הבין
מג"בניקית גאה!!

שיקרא שוב..
הכותב מראה פה אהדה עצומה למג"ב ולפעילותה השוטפת להגנת המדינה.. הוא כותב שהלוחמים במג"ב "מלכלכים את הידיים שלהם" בעוד שהלוחמים בסיירות ובגדודים עוסקים "בסיכולים ממוקדים"...
תנסו לקרוא שוב ולהחכים..

פורסם ב-18:13 ,17/05/2006
55
ג'ימי חזק וברוך אחי
מג"ב כבוד...

זה סעדה וואללה אחי אני אומר לך לא צריכים להתייחס לכל השמלאנים המאפנים האלה אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו שווים אחי...
וחוץ מזהיש אלוהים שינקום...

פורסם ב-20:06 ,09/08/2006
56
חוצפה!!!!
אביחי מגבניק לעתיד

יבן זונה מי אתה שתלכלך על משמר הגבול אלה לוחמים מספר.1. הם אלה ששומרים עלינו יאדיוט בלי משמר הגבול אולי מזמן היו חוטפים אותך כמה מחבלים ועושים עלייך לינץ ימטומתם לך לך תרכל על גולני מה אתה מדבר בכלל על משמר הגבול....

ועוד משהו בשבילכם משמר הגבול אני אוהב אותכם מאז גיל קטן ואני נשבע שאני רוצה להתגייס למשמר הגבול ואני מקווה שאני יצליח אז תשמרו על עצמכם.....

פורסם ב-17:42 ,11/08/2006
57
מגבניק ממשפחת אשכול של מג"ב(דרוזי )
ראיד קבלאן

לך תזדיין יא ....
הגבול..יום יום לילה לילה , במשך שנים ארוכות את המלחמה הקשוחה במסתננים במחבלים ובטרור לחימה עיקשת בלתי מתפשרת שהביאה תוצאות ..לחימת שוטרי ולוחמי משמר הגבול היא אלמונית ללא שום פרסום .שהרי המטרה העליונה היא ביטחון ושלווה לתושבי מדינת ישראל ..
לוחמי הגבול הם אלה שנלחמים בלי גבול למען כל אדם חיי במדינה .
אתה שמדבר על משמר הגבול דברים כמוך כי אתה בעצם מבין האנשים שלא מבינים איזו עצמה אנושית יש בחיל הזה ..משמר הגבול זהו החייל מס' 1 1 1 שנמצא בכל מקום במדינה ........
משמר הגבול כבוד

פורסם ב-15:33 ,28/08/2006
58
לפעמיים מילים פשוטות טובות יותר...
נטלי

שמי נטלי אני עושה עכשיו טירונות קרבית במג"ב לא בשביל להרביץ לערבים כי זו לא המטרה שלנו. מטרתנו היא להגן על משפחותינו ,על שלמותה של מדינת ישראל מאלו שרוצים לפגוע בנו באשר הם. היה די קשה להבין את כוונתך במאמר ולכן אני מבינה את התגובות הזעומות וגם את אלו שמנגד. אני שמחה שיש מי שמעריך את הלחימה של המגבניקים שאגב הם לא רק שומרי גבולות הם גם נעים מעבר לכך. כל לוחם מן הראוי שיקבל את הכבוד שמגיע לו בזכות העובדה שהוא מקריב את חייו למען תחיה אתה.

פורסם ב-16:09 ,01/09/2006
59
מדינת ישראל שלנו!!!
חבר של מגב"ניק!!

ממש עצוב שככה מדברים על לוחמי מג"ב! תדעו לכם מג"ב נמאים בכל הארץ בצפון בדרום במרכז קו התפר בשטחים ובירושלים! יש להם את הימ"ס, ימ"מ יחידות מובחרות שלא שמעת עליהם!! הם מסכנים את החיים שלהם כמו כל לוחם אחר ועוד משהו!! היום צה"ל בכל פעילות שלהם בשטחים לא יכול להיכנס בלי מג"ב אז שילמדו להעריך!!!

פורסם ב-18:41 ,05/09/2006
60
מגב"ניק לנצח
מג"בניק מס'1

מי שחושב שמג"ב לא בסדר שילך לחפש מי שיזיין אותו ושלא יזכה לראות אור יום

פורסם ב-19:20 ,15/09/2006
61
יבן זונה
משה

יבן זונה ואם אתה רוצה להיפגש תבוא ליחידת דקל מגב דרום

פורסם ב-04:08 ,24/09/2006
62
מג"ב כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ליטל!!!!

אין על מג"ב!! לא רק עושים את העבודה השחורה גם עושים אותה טוב!! נכון לפעמים מתלכלכיםם ככה זה כשעובדים עם זבללל
שיהיה שנה טובה לכל הלוחמים של מג"ב אמן ותחזרו הביתה בשלום!!! מג" כבוד!!
"משמר הגבול בלב ובנשמה!!!!!!!!"

אי-מייל פורסם ב-02:31 ,29/09/2006
63
מי שרשם את זה שמאלני מגעיל..
רועי

אני יודע שאתה לא תעלה את התגובה שלי בגלל כל הקללות שאתה הולך לקבל ממני אבל בכל זאת אני רוצה שתיראה כמה אני שונא אנשים כמוך אתה(זה שרשם ת'כתבה) איש שפל ומסכן שלא מבין כלום מהחיים שלו מה אתה משחק אותה נותן הערכה רק לקומנדו ולסיירות של צנחנים וכל השאר מה אתה בכלל מבין י'גובניק ששירת בקריה י'מסכן אנחנו עושים את העבודה שלנו כמו שצריך ואנחנו מענים את הערבים על כל מה שהם עושים שמישו מהמשפחה שלך יקרה לו משו באיזה אסון אתה תבין כמה זה מעצבן לעבוד עם אנשים שאתה יודע ששונאים אותך ומתים להרוג אותך ובמיקרה הזה ידך על העליונה אז אנחנו מיתעלליים בערבים ונמשיך להיתעלל בהם גם אחריי הכתבה המסכנה הזאת י'ילד כאפות של אאמא....וחבל שאתה לא ערבי גם אותך היינו מנפחים מכוות בדיוק כמו שאנחנו עושים לערבים..!!!

פורסם ב-18:13 ,06/10/2006
64
מג"ב זה אני ואני יזיין כל שמאלני
מיכה

קודם כל אתה גו'בניק מסריח בטח שירתתה בקריה ותה לא יודע מזה להיות דרוך כל דקה שלא יפתיעו אותך עים סכין או ב"קתב [בשבילך גולם זה בקבוק תבערה] אז תקשיב יא מעאפן אתה לא שווה שאני יתייחס אליך יותר הלוואי תיהיה בעתיקה וערבי יחטוף אותך והמג"בניק האלים והחסר תרבות שעושה את העבודה השחורה יציל לך את התחת

פורסם ב-14:59 ,08/10/2006
65
ל-42..אלמוני..
רועי

איך הגענו לפה??..שאתה רושם בגוגל או בוואלה בחיפוש מג"ב אתה רואה את זה...
כן כן אחריי שבוע של שמירות על ההגנה ועל הבית שאני מחפש לראות מה רושמים על מג"ב אם נותנים להם כבוד זה מה שאני צריך לראות...
אני רק מאחל לכתב האשכנזי המגעיל הזה האוכל בתחת(רונן אידלמן)שיחטוף אותו איזה ערבי ויאנוס אותו ואז המג"בניקים האלימים יכנסו עם האלות ועם הכדורי גומי שהם יורים על הערבים ויצילו אותו...כניראה שרק אז הצהוב המגעיל הזה יתחיל להעריך...
ורונן אם יש לך בעיה איתי או עם מג"ב אתה מוזמן לבוא לאשדוד ...תגיב פה אם אתה באמת מוכן לבוא....

פורסם ב-20:22 ,17/10/2006
66
מגבניקית ג-א-ה
ריקי

יחתיכת שמאלני מניאאק מ יאתה בכלל שתבקר את העבודה שלנו? זה עבודת קודש אנחנו שומרים על התחת השמאלני שלך בזמן שאתה יושב לך בבית כמו אפס יחתיכת זבל בטח אתה ערבי צריך להשמיד אנשים כמוך ישמאלני מנייאק! תפגר!!

אי-מייל פורסם ב-19:09 ,18/10/2006
67
הדג מסריח מהראש ומג"ב מצטייר כך
מגבנון




במג"ב רוב הפיקוד הבכיר הוא טל אפלל... מהמערכון של יצפאן ובגלל זה החייל נראה כך.

פורסם ב-19:48 ,18/10/2006
68
חוצפה!
ד'

פשוט חוצפה!. רונן, אני חושבת שבן אדם כמוך שמדבר כך על חיילים, לוחמים, שנותנים את נשמתם למען אזרחים ומסכנים מדי יום את חייהם בגבולות, איננו יודע להעריך ולתת כבוד מינימלי - לא רק לחיילים שמוגדרים כמג"בניקים- אלא יותר מכל לבני אדם בשר ודם!.

פורסם ב-21:40 ,01/11/2006
69
הלוווו..אני הולכת להיות במג"ב ..מטורף...
מורניייייי

יא שמאלני מטורף!!!בגללך המדינה ניראת ככה!
חצוףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

פורסם ב-17:54 ,09/01/2007
70
מגב ירושלים
עידן שעיו

מותק אנחנו הפחות קרבים אנחנו מגב ירושלים,אבל ואבל גדול לולה אנחנו,ירושלים היתה בוערת דם קדוש של יהודים היה נשפך כמו מים ברחובות הבירה אז בבקשה חבר יקר תן כבוד לכומתות הירוקות עי הכבוד הזה מגיע לנו

אי-מייל פורסם ב-23:57 ,19/01/2007
71
מדוע כולם מגיבים כל כך מוזר?
יוגב

מה קורה חברים, מדוע יצאת מוואלה? שם מקומכם

אי-מייל פורסם ב-05:19 ,01/03/2007
72
אידלמן הקטן
אלמוני

לא נורא אידלמן הקטן אז קיבלת מכות ממגבניקים הרי זה מבורך אשכנזי קטן ומסכן
אתה תת רמה בושה לאנושות בושה לעם היהודי
ואתה עוד שמאלני מסריח
מי יתן ותקבל כדור גומי אחד יותר מדי
ואולי יכנס לך קצת שכל לקופסא הרקובה שלך

פורסם ב-02:53 ,15/03/2007
73
בושה וחרפה להגיב ככה לאידלמן, תתבייש!
דורית

מאיפה השנאה הזאת שלך? באיזה בונקר אתה מתחבא?< תתבייש לך!~

פורסם ב-12:41 ,15/03/2007
74
רונן אידלמן גדול מהחיים ונהדר!
ננסי

אומר את האמת ובגדול.
כל הכבוד לאידלמן!

פורסם ב-12:45 ,15/03/2007
75
שמאלני מפגר
אין על מג

בטח קיבל כדור גומי ממגבני'ק שהשתתף בהפגנה והיה עם עם הערבים.

פורסם ב-05:40 ,27/03/2007
76
מבצעים מעוררי השתאות???
חנן

בואנה יחתיכת מעאפעאפן י'אשכנזי דפוק אתה רושם על מבצעים מעוררי השתאות של צנחנים,קומנדו,ושאר הסיירות... שכחת לרשום גם איפה העברת את השירות שלך, בטח באיזה משרד בקריה י'דפוק בשכל!!
לידיעתך,היחידה שנחשבת לחוד החנית בצבא היא הימ"ס,ששייכת למג"ב,
אני מקווה שזאת פעם אחרונה שמביאים לזבל כמוך לרשום על מישהו שתורם את התחת שלו למדינה ולא משנה באיזה היא יחידה הוא נמצא.

אה ועוד דבר..אני ערס,מעדות המזרח, הדעות שלי נותות ימינה,אני שומע דיכאון ו..אני בכלל לא משרת במשמר הגבול, אני בגדוד 101 של הצנחנים! (בטח עכשיו יהיה לך מה לרשום גם עלינו)

פורסם ב-22:08 ,28/03/2007
77
מי שכתב את זה, כנס
עידן

לי עמוק בתחת. יא חתיחכת אפס..מי אתה בכלל שתגיד דבר כזה? ג'ובניק! אתה בכלל לא יודע מזה מג"ב שאתה מדבר ככה יא אפס. אתה יודע בכלל מזה ימ"ס, אה?? זה לא מספיק לך? אתה יודע מזה מתיל"ן אה? ימ"ג אה? אם אתה לא יודע אז עדיף שתשתוק.

פורסם ב-23:49 ,02/05/2007
78
למספר 7
שוטר מג"ב

עם התגובה הזאת בעד מג"ב אז אני לא רוצה לחשוב מהם התגובות נגד מג"ב אתה בשבילי גם אפס מאופסס שאתה עוד מעז לנסות להגן על הכותב תתבייש לך אנשים כמוכם לא מגיע להם לחיות במדינה שלנו

אי-מייל פורסם ב-20:47 ,15/05/2007
79
מג"בניק גאה
מג"בניק גאה

אל תדאג עוד מעט אתה תתחיל להעריך יא חתיכת שמוק...פלוגה "ו" חברון כבוד בלתי נהרס

פורסם ב-15:55 ,28/05/2007
80
סמג 1
מגבניק מ סמג 1

לכותב החמוד בלי מגב לא היית קיים ואני מאחל לך שיבוא יום ואיזה מגבניק יציל אותך מדקירה או קטטה בתל אביב ואז נראה מה תאמר

פורסם ב-15:31 ,13/06/2007
81
אני נותן דעתי.. אנ י מג"בניק.
חסוי

רוב הדברים שרשומים די נכונים, כדון האנשים שנבחרו לחיל, הם ערבים, סוגי רוסים וכל שאר העולים..ובעלי הקב"א הנמוכה.. אני התגייסתי למג"ב שם עשיתי טירונות ושם הבנתי שזה אינו מקומי חיפשתי לשרת חיל קרבי בצה"ל והגעתי למג"ב נגד רצוני.. לאחר הטירונות המשכתי למסלול ימ"ס שם עדיין רציתי לצאת ולהיות לוחם בצה"ל.. התחננתי.. בכיתי כמו ילדה קטנה לילות סך הכל רציתי לשרת בקרבי בצנחנים גולני.. אני עדיין בשירות חובה ואני מחכה לתשובה אם אני יכול לעבור ללחום בתור לוחם צה"ל.. בינתיים אני תוכן 12-12 ולעולם לא יסלח.

אי-מייל פורסם ב-14:45 ,08/07/2007
82
מג"ב
אלברט אפללו

אם לא היינו אני מתאר לעצמי שהיום היית או על כיסא גלגלים נכה או בכלל מת והלוואי שהיית מרגיש מזה שמחבל יורה עליך צרורות מ M16 או מקלצניקוב אל תתפלא אם הרבה מחיילי צה"ל דווקא מכבדים אותנו ואפילו שמחים מזה נ.ב-כל חייל קרבי במדינת ישראל עושה את המשימה שמשמר הגבול עושים ........

ועוד דבר קטן-אני מתאר לעצמי מה יקרה שמחבל יהרוג מישהו מהמשפחה שלך איך אתה תגיב ואחרי זה אוליי שתנה את הדעה שלך

פורסם ב-18:31 ,07/01/2008
83
מג"ב שכם פלוגה ט"ו כבוד
לוחם מג"ב

מי ייתן ובעזרת הקדוש ברוך הוא אתה תעבור פיגוע ויכרתו לך שתי הרגלים אולי רק ככה אתה תעריך את העבודה שלנו !!!!!!!!!

פורסם ב-18:35 ,07/01/2008
84
מס ר לכתב
קוטלי פלשתין

אתה והפלשתינאים יכולים לדחוף לעצמכם אצבעות לתחת ולהריח וקחו את כל האומנות המחורבנת שלכם ותשרפו אותה יחד עם דגל פלשתין ביחדדדדדדד!!!!!!!!משמר הגבול כבוד!!!

ושתדע כל אם פלשתינאית שגורל בניה מונח בידנו!!!!!!!!!!!!

פורסם ב-18:38 ,07/01/2008
85
איפה הן?
בבר חלפון

איפה הן היום האקטיביסטיות מה שצילמו במחסום בעזה? למה כבר לא רואים אותם?

פורסם ב-18:42 ,07/01/2008
86
אני חייב להגיד
שיקו

מי אתה שתשב בבית ותדבר ככה?!
אני גם כן הייתי מדבר כמוך עד שמישו שקרוב אלי הלך שמה והלוואי שיקרה לך אותו הדבר אולי אתה תעריך את האחים שלך שנשפכים שמה בשביל שאתה תישן בלילה ועוד דבר שאתה לא יודע בטח רוב האנשים במג"ב כמעט כל הקבע הם בכלל מצה"ל כולם בסוף עוברים למג"ב למג"ב יש כבוד שאף בן זונה מגעיל לא ייקח והשמאלנים שיקרה לכל אחד ואחד מהם משו שיבוא דרך הערבים רק ככה הם יבינו שתשתנה להם הקופסא יש להם בעיה במוח
אני כותב את זה ואני מתאפק לא לצאת עליך בקללות כי אחרי שיקרה למישו מהמשפחה שלך משו אתה תבין כנראה אתה גור עדיין...

אי-מייל פורסם ב-01:15 ,09/01/2008
87
כל הכבוד לכותב המאמר
מג"בניקית גאה מאוד!!

חברים כנראה שבאמת לא הבנתם. גם אני מהחיל הזה, וגם אני אוהבת את החיל הזה, גם אני מבינה את העבודה הקשה והנוראית שלא נגמרת אף פעם. אבל כדאי שתתעוררו ותבינו איך העולם מסתכל עלינו, וזה מה שהוא ניסה להגיד! אנשים מדברים מתוך בורות, הם לא ראו מחסום בחיים ולא עשו 8-8 (במקרה הטוב..)ואליהם הוא פונה, לא אליכם! הוא מנסה דרך הציניות להראות להם כמה הם טועים. והם טועים בגדול! אבל איפה החיל ביום העצמאות? מי נחשב גיבור? הצנחן או המגבני"ק? למי נותנים את הכבוד בסופו של דבר?? תתעוררו ותבינו מה חושבים עלינו!ותנסו לשנות את זה, לא סתם לקלל...
מג"ב איו"ש כבוד ועצמה!!

פורסם ב-19:55 ,07/10/2008
88
מג"ב=אסופת בבונים פשיסטיים
איצחייק אליהו

מדובר בד"כ באנשים כוחניים מהזיבורית החברתית, אומרי-הן שישברו עצמותיו של כל ימני ושמאלני. זו יחידת משטרה לשבירת עצמות, בייחוד של ערבים ומתנחלים.
הדבר המגעיל ביותר במג"ב הן הנשים האלימות והנעדרות כל סממן נשי.

ביום שיוכרז כאן משטר טוטליטרי לא יהיה כל צורך להקים כוחות-שיטור חלופיים.

פורסם ב-20:30 ,04/12/2008
89
מג"ב בלב ובנשמה
אלמוני

88 יבן זונה אחד השוטרים האלה נלחמים בישבילך נהרגים בישבלך בישביל שתוכל לישון בשקט ניראה אותך נלחם אם ערמות של ערבים במחסום בג'נין אז בוא אני יגיד לך מתוך ניסיון אתה לפי הדיבור שלך לא הייתי נותן לך לעמוד בש"ג

פורסם ב-14:19 ,22/12/2008
על רונן אידלמן

אמן, עיתונאי, עסקן תרבות ופעיל פוליטי. היה מייסד שותף ועורך במספר כתבי-עת, כגון "כאן", "עוד!" ו"42 מעלות". עורך שותף ב"מארב".

עוד מ רונן אידלמן
אתר אינטרנט אתר הבית של הכותב
מוסף | שוטף ומתמלא | טורים | מדריך | קהילה